15 Temmuz 2010 Perşembe

enerjiyle dolmaya hazır olun!



bir önceki yazımda bahsetmiş olduğum organizasyonun videosuna şuradan ulaşabilirsiniz izleyin aynen enerji dolun diyorum, iyi bi çocuk olursanız belki beni de görebilirsiniz(:

2 yorum:

zahir ve mavi dedi ki...

gördüm seni gördüm gördüm!! :D:D:D:D ama kasılmışın kuziş.. o ne poz öyle :D:D:D ay kuziiii ne manyak eelenmişiniz yaaaaa... arada bi yerde metrodan inenleri mi alkışlıonuz bakiiimmm.. ayyyy benim de katılmam lazım bu gruba...

kurabie dedi ki...

kimseyi tanımıyodum kuzi o sebeple bi soyutkanlık var tabi organizasyon sonrasından herkesle kanka oldum o ayrı:P
indik- bindik kafamıza göre eglendik hı evet bi de alkış olayı vardı dogru kuzi gözler radar tabi:D
katıl kuzi beraber deliririz:)