2 Temmuz 2010 Cuma

delidir deli ?!


Efenim vakti zamanında bir post girmiştim kendisi

şurda;

burda baya bişiyler yazmıştım dikkatinizi hemen

92. maddeye çekiyorum

ki kendisi söyle;


92.cok sessiz ortamlarda metro kutuphane fln gibi insanlarin sessizlige konsatre oldugu anlarda birden kalkip bagira bagira sarki soyleyesim,dans edesim geliyo,yapicam bi gun bunu o olcak..

evet bunu yaptım ben ama bağıra çağıra değil, tek

başıma da yapmadım

tabiki ben gibi deli bi 80 kişi vardı(:

nasıl yaptık?


biz 80 deli toplandık metroda kulağımıza

mp3lerimizi takıp(takmayanlar

da vardı ki onları bu içten gelen delilikleri için

ayrıca tebrik ediyorum)

sessiz sessiz dans etmeye başladık tabi herkeste

farklı parçalar olduğu

için figürler de değişik oldu baya bi,ben gerdan

kıvırmalar falan bile gördüm yani(:

hayal edin bi vagon dolusu insanın içinde dans

eden bi grup ve bu grup

duraklarda hiçbirşey olmamışcasına bi anda

normale dönüyor(:

durumu idrak edemeyen insanlar kendilerinden süphe ederek; bi yerden

müzik mi geliyor da biz duymuyoruz şeklinde

kendilerini sorguladılar.

ve grup dans ederek metrodan çıktı,ne kimse

rahatsız oldu çünkü olay

gayet sessizdi hem de herkes eğlendi..

aynı durum vapurda da gerçekleşti alanı

genişleyen deliler için olay daha

da renklendi(:

çok güzeldi,çok güzel eğlendik,eğlendirdik,


Deli dolu İzmir!



foto

3 yorum:

mavi dedi ki...

kuzim ya foto çekseydin nası güzel olurdu ama yaaaa

mutluluk kolesi dedi ki...

videosu var olur mu(:

komançi dedi ki...

çılgınca. bu 80 kişi biraraya nasıl geldi.