14 Kasım 2009 Cumartesi

ayrintilar..


tezi tez elden bitirmeceler,tez bitsin,tezden tez kurtulalım falan gibi komiklikler yapasim var biri beni durdursun oncelikle..(:

tezimde buyuk bir adim atarak anketlerimi doldurtmaya baslamis bulunmaktayim,oyle bir basladim ki millette travma yarattim
-gunaydin
-bana anket doldursannnnaaaa...
-.....(selam verdim borclu ciktim)

birebir ulastim herkese hic yaparmisin falan degil direk cebren ve hile ile yaptırdım anketlerimi..
insanlari anketletimi doldurmalarina ve doldurmamalarina gore analiz ediyorum artik..
hmm bu benim anketimi doldurmamisti hic iyi seyler dusunmuyorum hakkinda gibi..

bir kisi zorluk cikardi yapmicam diye direk sildim hayatimdan bi daa pesimden kossa yapiim ablaa nolurr diye bitti artik yani yapcak bisey yok,bi bitiriiim su tezi nanik yapcam sana..

bi insan anketini bu kadar benimser yani..

tezime hiz verdim yani kisacasi..

ayrica yarin yerini bilmedigim bi okulda alese girecegim,sabahtan duserim artik yollara okulu bulayim diye..niye sen de her aklı basinda insan gibi bi gun onceden gidip bakmadin dersen ey okuyucu ,
ben de bilirim gidip bakmayi onemli olan gitmemek diye sacmalayasim vardi fakat vazgectim simdi basimi kasiyacak kadar vaktim yoktu diyerek de bahane de one suremicem keyfimden gitmedim resmen ehauheua(:

unutmustum ben bu sinavi acikcasi kafamda bi milyon tane sey olunca unutuvermisim..

bu arada minik behlulun akibetini merak eden varsa simdilik yogun bakimdan cikti,keyfi de sagligi da gayet yerinde beni de gayet benimsemisti artik yavrucak ama artik taburcu olma vakti yakindir,taburcu olacak simdilik ama tabi daha bitmedi ameliyat fln olcak biraz buyuyunce..

bu aralar da bi kac kisiyle feci tartisasim var ne kadar dayanabilecegim diye beklemekteyim super patlama animda cok senlik olcak gibi hissediyorum..siddet gudulu bi toplumda benim bu kadar sakin olmam zaten ters bi durumdu normale doniciim sanirim..

bugun gozum tvye takildi biraz reklam izledim allam ne sacma sapan reklamlar var,neyiz biz idiotmuyuz, nasil bi reklam seviyesi o?
en idiot reklam olarak; bingo, zamane anneleri ve kızları reklamını seciyorum

tipleme: sarışın

replik:- ...ben bunu kullaniyim,capkin mikroplara karsı...viaaa bu cumleden sonra at kendini balkondan ...

vakıf bank reklamını da cok begendim efenim sempatik geldi bana aklimdasin aklimda...post-it li bir reklam kendisi..

gencturkcell reklamini fena bulmasam da okan bayulgen seslendirmnesini duyunca aklima artik pinar beyaz ve domestos reklami geldigi icin reklamla pek ortusemedigini dusunuyorum(:

bir de cok feci durumda olmasa da takintili oldugumu ogrendim efenim..
koltuk ortusundeki cizgilerin hepsi ayni hizada olmali, yoksa oturamiyorum:S

koltuk ortusu dedigin duzgun olmali,cizgiler birbirini tutmali..bu boyledir yani..boyle olmalı..
olayim bi tek koltuk ortusu degil tabi,ortalik daginik olmamalı elbiseler dolapta, bardaklar yerinde olmali ama en cok gozume batan koltuk ortusu..ya da koltuk ortuleri cizgisiz olmali(:

neyseki daha o kadar obsesif degilim,kendine ugurlu corap olarak inandirdigi corabini artik giye giye eskitince bileklerinden kesip baska bir corabın uzerine gecirerek onu da ugurlu yapma toreni yapan arkadas mi ararsin,sinavlarda kodlamalarin icini ozenle doldurcam diye zaman kaybeden mi ararsin,ocagi kapatip kapatmadigi konusunda tedirgin olup fotosunu cekip aklina geldikce fotoya bakip rahatlayan mi ararsin,camasirlari asarken belli bir senkronda olmasi gerektigini dusunup(once tshirtler,sonra pantalonlar,sonra coraplar...)kiyafetlerin renklerinin mandallarda uyusmasina dikkat edeni mi ararsin hepsi var bunlarin..
ben de erken teshis oldugum icin belki kendimi tedavi edebilirim bilog, ehauheua(:


foto

4 yorum:

mavi dedi ki...

hayırlısı olsun kuzi. ben de işten zamanında çıkıp da eve gelip ders çalışiim die kendimi paralıom.
neyse,yine şikayet ediyorum ya.

kolay gelsin kuzim, darısı başıma -acayip filmler birikio haberin ola-

gidip sikrıt yapiim..

mutluluk kolesi dedi ki...

ben de zincirleme sikrıt yaptim inşallah olur(:
filmlere dadanicam ama vakit yok kuzi:(

i am not your freud dedi ki...

hehe anket doldurtmaca çok kasar bilirim. bi de sıkılıp eksik dolduranlar falan çıkıyo ya, çok seviyorum. kolay gelsin

mutluluk kolesi dedi ki...

bi de benim anketlerim masal gibiydi oku oku bitmez turden haliyle millet bunaldi ama baslarinda bekledim doldursunlar diye:D
o eksik yerleri bi bakmissin dolmus oluyo demek ki yanlis gormusum(: