22 Kasım 2009 Pazar

atraksiyonlar


bilog sen burda ona buna sayfa acarken ben nobeteydim 2.defa..
bir atraksiyon var bu ara sorma gitsin..
bebeklerimiz tuhaflasti bu aralar
birden gayet saglikliyken
olmadik problemleri cikmaya basladi
ve ilk acil mudahale deneyimine eristim
yavrucaklarla ugrasirken birden solunumu azalmaya basladi
soyle izah edeyim aldigi havadaki oksijen miktarini saptayan bir cihaz var bu normalde 100 ise super 96-97 iiyidir ...bu sekilde normalde hic bir solunum problemi olmayan bu cocugun birden 80,70,60,...diye gitmeye basladi ve o anda da bi ton evrak isiyle ugrasirken hemen cocuga mudehale ettik yine bir cihaz yardimiyla balonla hava veriyoruz ama bu bu kadar kolay bi surec degil cihazi hazirliyosun oksijeni aciyosun falan..
ortalik nasil bi panik oldu cocuk tabi kisa sureli bir oksijeninde baya bi dusus oldu..
sonra toparladi bu bebek hicbisi yokmus gibi aynen normal yasantisina dondu
ve nobetimde yine boyle bir seansa girdi
ve benim en cok korktugum seylerden biri oksijensizligi uzun sure yasayan bebeklerdeki beyin hasari!
ve bundan cogu zaman kimsenin haberi olmuyor(?)
yine toparladiysak da durumu butun gece diken ustundeydim,oyle olunca hic bir esneme aktivitesi dahi gosteremedim diktim kulaklarimi bi gozum bebekte sabaha kadar..
nobet onceki ve sonraki gununde de uyuyamadigim icin bi sure sarhos kivaminda dolastim ortalikta pelte misali..gozlerimi yururken acamama seviyesine gelmistim..
bu insanlarin canima kasti nedir onu da bilemedim
bu kadar kastirmanin manasi nedir yani?
bu ara beni kizdiran herkese fena tepkiler veriyorum nasibini alacak 3-5 kisi daha var sonra yine sakin moduma donecegim
nobet sonrasinda ve oncesinde bir banka ile bi isim vardi ve 2 gunde bitiremedim dusunun alacagim bir dekont yani..orada uykusuz uykusuz sira beklerken kurmustum cumlelerimi eve gidince direk mail atacaktim sikayet kutusu bile olmadigi icin...
eve gidince direk uyumusum tabi unuttum.
bugun kredi karti icin aradilar hangi adresinize yollayalim diye
ne karti be sizden kart isteyen mi oldu
okul sizinle anlastiysa ve de ben istemiyorum diye geri gondersiysem
hala ne icin cabalamaktasin sen?
illaki alin diye tutturdu ya bi gidin 2 gunde bi dekont alamadim sizden kredi karti alsam omur billah ugrasmak lazim diye tum agresif girisimlerimi kadina yonelttim hala bik bik diye konusuyodu sonra vazgecti..
sonradan aklima geldi okul bizim kisisel bilgilerimizi onunla bununla niye paylasiyor ya boyle bi durum olabilir mi,sorarim size..

foto

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Olmaz. Olamaz..

mutluluk kolesi dedi ki...

olmamalı..

Unknown dedi ki...

Oldu mu?

mutluluk kolesi dedi ki...

yapmaya calistilar ama gazabımdan kurtulamadılar.

Unknown dedi ki...

Zor bir günün ödülü olsa gerek. Olmaması.

mutluluk kolesi dedi ki...

kısmen..

Unknown dedi ki...

İnat!