12 Ekim 2010 Salı

later..before later..


*feci kariyer yollarına giren ben caydırılma girişimlerine maruz kalıyorum, aklımı çeliyorlar blog..iş için arıyorlar bu aralar, bu daha mı iyi olurdu diye düşünmeden edemiyor insan ben bi de arayanları 'bizeee geliin nolloooorr biz daha iyi imkannnn sunuyoruzz sizi kaçıramayızzz' şeklinde yalvaran insanlar olduklarını hayal ediyorum(: ama hala tüm çeltirici imkanlara ragmen aynı yerde çalışmaya devam ediyorum ısrarla.( dipnot: benim ukala cv'ler işe yaramış mı ne?)(bknz.ukalalık iyidir.)

*çalışma ortamım şahane, ben gibi abidik gubidik çaylar içen insanlar var abarttım sanırsam bu ara yeşilçay sayesinde şirinlerin mutantı gibi dolaşabilitem mümkündür..

*hastanede çalışmaya başladık iyiki yanii,başlar başlamaz insan acilllik mi olur? illaki çalıştığım yeri önce bi ben test edeyim dürtüsümüdür nedir bilemedim ben.( bknz.ben buna anlam veremedim)

*sonunda yüzölçümü küçük bi yere taşınıp işe yürüyerek gitmek en büyük hayalim.(bknz. evren beni duy) olmadı eve bi yoğun bakım ünitesi açıcaz.

*kış geldi ulen, bu izmirin dengesizliği değil küresel ısınmanın yan etkileridir tarihe böyle geçsin lütfen..

*işimdeki şu süreçte resmen insan analizi yapıyorum,sonuçta insanların en kötü halini görüyorum; hasta hallerini..normal süper şahane insanlar bile olsalar hasta olunca bambaşka bi karaktere dönüşüyorlar aynen bi elyınnsınız yani ben söliim size dayanılmaz da oluyosunuz ayrıca fakat hem hasta olup hem de karakterlerini sürdüren insanlar sizi bolca tebrik ediyorum, dünya kötü değil insanlar hasta..(bknz.hasta olma, insan ol ve ben sana hasta olamazsın demedim insan olamazsın dedim) kızdırmayın beni ulen olay bende bitiyor ona göre(:

* bu arada arkadaşlarla takılmanın bedeli; paha biçilmez..

*benden bu kadar...

2 yorum:

i am not your freud dedi ki...

napıyosun hastanede? ne işle meşgulsünüz? :P

mutluluk kolesi dedi ki...

ellerimle şifa dağıtıyorum :P