5 Nisan 2012 Perşembe

vesikalık fotoğraf çektirme sorunsalı



yıllardır oraya lazım buraya lazım diye bi milyon tane vesikalık fotoğraf çektirdim, hep de streslidir bu olay zaten,ya çok gülersin dişlerinin hepsi meydandadır, laubali bi imaj olur. gülmezsin ciddi olursun ,yarım gülersin sanki biri gıdıklamış da kendini kasmışssın ya da zorla gülmüşsün gibi imaj oluyo, ne yapacağımı bilemiyorum, bi de flaşlar gözüne gözüne patlıyo, ne kadar poza girsem de o anda bozuluyo ahahah:)

her vesikalık çektirmeye gittiğimde bu sefer ki bari adam gibi olsun diyorum, triplere fln giriyorum, kendimi müthiş hissediyorum heh diyorum bu sefer oldu herhalde, önümüzdeki yüzyıl başka vesikalık çektirmem sürekli bunu kullanırım ama fotoyu elime bi alıyorum; aman tanrım yine bi mallık var fotoda!

bi keresinde hafif bi makyajla gittim pasaport için çektirmiştim, ama maşallaah fotoğrafçı amca makyajımı az buldu herhalde kendisi baya bi eklemeler yapmış, yüzüme allık mallık yapmış fotoşopta ,hafif de yapmamış, elma yanaklı olmuşum baya! hay bin kunduz!

dedim bu esnaf amcanın tarzı bu demek ki ,başka yere gittim,daha profesyonel gibi duran bi yere.bu profesyonel mekanda da ayna mayna yoktu,bi de yahu insan hiç mi uyarmaz saçını düzelt diye ,sanki kavgadan çıkmışım da bi de vesikalık çektireyim demişim gibi.

begenmedim ama elimde de bi sürü olunca foto kullanmak zorunda kaldım, pasaportuma kullandım ama her defasında beni pasaporttakine benzetemedikleri için açıklamak zorunda kalmıştım;biliyorum silah kaçakcısı gibi görünüyor fekat özümde hanım hanımcık bi kızım falan ahahaha:D

bi de elimde hep olsun bi tane diyorum, acilen bişiye lazım oluyo gidiyo elimden fotolar sonra bana yine fotoğrafçı yolları görünüyo,

sonuç olarak ;şuana kadar çektirdiğim binikiyüzelliüç adet fotoların hiçbirisi de bana benzemiyor! bu kadar mı olur? o kadar alakasız ki bu fotodaki benim diye iddia bile edemiyorum.

burdan fotoğrafçılara seslenmek istiyorum, insanlar sümüklü çocukları bile öyle çekiyo ki sanat oluyo, siz de bizi yamultup duruyosunuz pikaçu gibi çıkıyoruz ,e insaf yahu(:

insanları acayip hallere sokmayı ulvi amaçları olarak edindiklerini düşünüyorum, yapmayın etmeyin, yazık bize, gelin el ele verelim, insancıl fotolarımız olsun (:

Hiç yorum yok: