4 Şubat 2010 Perşembe


yolculuk vakti yaklaştı..
sardı korkular durumu var bavula hicbirsey sıgmamakta cunku,
'' oo ben sunu gotururum bunu gotururum '' ayakları bitmis durumda suan koca 30 kiloluk bavula 2 kazak koyunca doldu daha da birsey koymamıstım yanii.bu durumda 3 bavul isimi gorur ama bagaj sorunsalı mevcut tabi..
iclerinden oturdum ayıkladım kıyafetlerin su olmasın bu olmasın diye bi daha denedim ama gram bosluk olusmadı..
isin bu daha kıyafet kısmı,yiyecektir,hediyedir,kişisel malzemelerdir onlara da yer acilması lazım,bi yardım edin bi fikir verin yoksa yanıma 2 kazak alcam artık bi tersini bi duzunu giyer dururum oralarda..

dipnot:su bagajlarda kilo sorunsalı olmayacaktı ben neler alcaktim yanıma yahuu paşa gibi yaşardım orada(:simdi ise en ilkel sartlarda nasıl yasayabilirimden hareketle herseyi ayıklıyorum yapılcak sey mi bu fılaypegese?!

dipnot:yazıyla fotosu ne alaka diyorsanız,hani acıkmıstırsın da dolaptaki receli dusunerek eve kosa kosa gelirsin de, kavanozu senden once birisi boşaltmış olur ya, ben de suan aynen o kadar üzgünüm diye konuyu baglamak istiyorum.

Hiç yorum yok: