15 Aralık 2009 Salı

sıhhat lutfen..


efenim ben saglik sihhat icinde olayim
yoksa bu saglik sektoru karisir soyliim gecenlerde bir miktar
rahatsiz idim agrilarim var diye bi tip merkezine girip
bir agri kesici tarzinda bisiler olayim dedimdi iste an o andir
hemsire oyle bi yapti ki o agri kesiciyi
bildigin lönk diye bosaltti enjektoru zaten ilac ayri yakiyor bi agrı
olustu bende tabi ayaga kaldirdim orayi ben de kontrol ediyorum
dogru yere mi yapti falan diye sonra bu durumdan bagimsiz bir

sekilde ben fenalastim serum falan verdiler doktor ilaclari sayiyor
sunu sunu ekleyin seruma diye ben suna gerek yok bu olabilir falan diye
o fena halimle yorum yapiyorum sonra serumun hizina baktim
baya hizli ayarlamislar ben duzelttim onu yavaslattim biraz falan
sonra duzelince serumu kapatma girisiminde bulundum bosuna
sivi yuklemesi niye olsun ki mantigiyla.. baya bi karistirdim yani

ortaligi cikarken de bi tek agri kesicinin parasini aldilar sen para
falan odeme yeter ki sagligin iyi olsun dediler(: dilerim ki hasta
olmayayim ben yoksa saglik sektoru biter cok karisirim
engellenmesi mumkun olmayacak seviyede bi de hastayim
degmeyin huysuzluguma...


hastanede cekilmeyecek 2 insan tipinden biriyim efenim
biri cani tatli herseye karisan
digeri ise evdeki saglik dergilerinde yazan hastalik belirtilerini
okuya okuya kendini hasta zanneden insan profili

-yorgunluk,halsizlik,bik bik bik su bu hastaligin en onemli belirtisidir(hep de boyle manasiz belirtileri olur)
-bi kac gundur yorgunum ben,az da halsizligim var sanki,kesin hastayim ben..
modunda
ne desen bos o artik hasta olduguna odaklanmistir

rahat olun hastanede bilincli tuketin saglik hizmetlerini
neyin ne icin oldugunu bilin fakat abartmayin

gecenlerde bi kose yazisi gordum soyle yaziyordu
saglik sektorunde olmayanlar doktora kayıtsız sartsiz inanirlar diyordu
hakkaten benim icin de doktor kavrami oyleydi hastane olaylarinda olmadan once
hasta olduysam ve doktor ne derse suphesiz inanirdim,doktor yanlis yapamaz seklindeydi
ama suan sadece nadir cabalar disinda rutin olarak ilac yazici bir makam olarak gormekteyim

1 yorum:

mavi dedi ki...

kuzum, annem geçmiş olsun! hayırdır? seninle uğraşan hemşirelere ve doktorlara epii acıdım ya.. yazık.. kıyamam ben onnara :D:D:D öptüm kocaman