30 Ekim 2009 Cuma

time travel



evet efenim uzun ugraslar sonucunda katettigimiz yola sooyle bi donup baktigimda bi bakiyorum bi arpa boyu yol katedememisiz,bi ton ugrastik ettik ama yol almamizi saglamiyor tabi,
sebep?
cogu seyin kesinlesmemis olmasi idi,ama artik vakit tarlayi gecme vaktidir arpadan girince tarla ornegi abes kacmiyor bilog(:cok dagildin sen ben bi toparliim,evet bilog sonunda belcikadaki universiteyle iletisime gecerekten

(onlar gecti gerci dedim ben avea cok yazar mailleselim diye ama..)

telefonla arayacaklarini belirtmislerdi zaten diken ustunde bekliyordum,bi de benim telefonlari duymama gibi bi deformitem var arayacaklarini belirtmeleri iyi oldu yani,

kahvalti yaparken aradilar,lokmam bogazima dizildi bilog..karsimdaki kadin gayet resmi konusuyo ben turiste ismimi ogretir gibi heceliyorum ismimi gulerek falan(:
sonra bi silkelendim tabe mecburen(:

konusma sirasinda azcik stresliydim ki bu kadini sizi kabul edemiyoruz gibi algilamama bile neden oldu(:o anda bi ''nasi etmiyonuz beee'' fln diye pislescektim,duzeltti iyiki(:

kabul edildim,burda seviniyoruz bilog(oo yee)

gorusme biraz ilginc olsa da atlattik,artik belcika yollari tastan diyerek, tarla yollarini asindirmaya basliim artik ben..bu tarla ornegi de hic gitmemis buraya ayrica koye gidiyo gibi hissettim kendimi yahu...





foto

Hiç yorum yok: