4 Ağustos 2009 Salı

akil yoksunlari

bazi insanlari cidden hic anlamiyorum sanki baska bi evrende buyumus de ilk defa dunyaya ayak basmis gibi vasat bi insanin bilmesi gereken seylere bile gayet '' ilginclik'' ya da baska boyutuyla ''yadırgama'' olarak bakmakta.
-ayy ben bunu yeni duydum inannnmiyorum cidden cok ilgincmis

gibi salak moda gecebiliyor bu normal otesi durumlara..

yavrum naaptilar seni jupiterde mi sallayip buyuttuler,hic oksijen gitmedi mi beynine?

bugun beni de boolesine sinir eden bi kac insan vardı demek insanlar boyle cinnet geciriyo dedim. laf anlatmasi da ayri bi meziyet bu tiplere bi de.oturup gorecelik teorisini bi de ben buliim fln desem bu kadar yorulmam.
burdan 70 milyona sesleniyorum kampanya baslatip toplatalim sunlari uzayin derinliklerinde bi kara delik fln ayarlarim ben memnuniyetle.

Hiç yorum yok: