23 Haziran 2010 Çarşamba

ben bunları bilemedim..


ben bunları bilemedim;

*kuaförlerin bazı bazı acıma duygularının olmadığını keşfettim fön cekerken nasıl da çekerler saçınızı oraya buraya, hele o saç kurutma makinesinin ayarı yoktur derinizi yakma derecesine ayarlıdır.işin ilginç tarafı bu kadar işkenceden sonra güzel olarak kuaförden çıkıyor olabilmemiz(:

*çinlilerin fake bir toplum olduğunu düşünmekteyim,japon çakması felan gibi

*bazen paranoyaklığın dibine vurabiliyorum gece korku filmi izlememem lazım hayalgücüm feci yaratıcı oluyor böyle zamanlarda.

*ne kadar kasıntıyız onu farkettim aman şu söyle olsun bu böyle olsun dediğimiz ne kadar şey var neden hayatı kendimize bu kadar zorlaştırıyoruz anlamıyorum biraz gevşesek fena olmazmıydı?

*son yazdığım maddeden yola çıkarak şu dantel olayını ayrıca sorgulamak istedim nedir yani o dantel olayı??
annemi her bahar stres basar,aman bahar temizliği geldi o danteller kalkacak,yıkanacak ,ütülenecek diye..
amaç ne yani o dantelleri oraya yerleştirmedeki?bi de dantellerin oraya seriliş aşamasına kadar geçen süre var onu hiç almadım bile..uğraş terapisi desek onları bitircem bitirmem lazım diye dantelin içine düştüğünü biliyorum,terapinin ötesine geçmiş bi durum bu tabi.
neden işkence edersiniz kendinize a dostlar anlamış değilim?

*limonata oysa ne güzel bi içecekmiş, sıcaklarda ne güzel gidermiş,limonatanın milli içeceğimiz olmasını talep ediyorum.

*rakıyı sevmesem de muhabbetini seviyorum bi de mezelerini tabi.rakı muhabbetinde ülkeyi kurtarmasak olmazdı.teorik olarak kurtardık bilgi elimizde ama hatırlayan yok(:

*maddeleme olayını sevdim sanırsam odaklanma sorunum var diğer türlü bi konuda yazı yazıp çıkaramıyorum böyle iyi oldu ,güzel oldu aklıma ne geldiyse yazdım.





foto

Hiç yorum yok: